Obecnie 57%
przekazu marketingowego generowanego przez marki jest niezrozumiała dla konsumentów w wieku powyżej 55 lat

O nas

Za punkt honoru postawiliśmy sobie poznanie Silver Generation*, czyli pokolenia ludzi powyżej 50. roku życia. Dlaczego? Bo tak naprawdę nie bardzo – jako społeczeństwo – znamy osoby reprezentujące tę grupę wiekową. Często nie znają jej pracodawcy, nie znają marki budujące swój przekaz, wreszcie współpracownicy, sąsiedzi czy rodzina. Nie rozumiejąc jej potrzeb i oczekiwań nie wiedzą, jak właściwie komunikować się z Pokoleniem 50+.

W oparciu o twarde dane wynikające z badań – a nie mylnych wyobrażeń czy stereotypów – tworzymy prawdziwie skuteczne kampanie marketingowe, prowadzimy szkolenia i tworzymy pomosty międzypokoleniowe pomagając m.in. w integracji zróżnicowanych wiekowo grup pracowników maksymalizując przez to posiadany przez nie potencjał. Chcemy to zmienić, by wreszcie wykorzystać drzemiący w Silver Generation potencjał społeczny i konsumencki.

Kim jesteśmy?

The AGEncy tworzą dwa równie istotne piony: naukowy i ten odpowiadający za wdrażanie wyników prowadzanych badań.

Są wśród nas badacze i pracownicy naukowi wiodących poznańskich uczelni wyższych – uczestnicy międzynarodowych programów badawczych oraz laureaci prestiżowych, naukowych nagród.

Z drugiej strony, za wykorzystanie potencjału badań, wprowadzanie w życie ich wyników i maksymalizację płynącego z nich potencjału odpowiadają praktycy. Są wśród nas PR-owi specjaliści z wieloletnim medialnym doświadczeniem, fachowcy od działań employer brandingowych, CSR-owych i marketingowych czy ludzie znający się na kształtowaniu wizerunku. Mamy też na pokładzie facebookowych wyjadaczy, speców od kampanii reklamowych w social media (i nie tylko) oraz grafików od nieszablonowych kreacji.

Dlaczego?

Bo wszystkich nas cieszy, że możemy pracować w oparciu o prawdziwe dane, a nie często błędne stereotypy czy wyobrażenia. Dzięki wynikom naszych badań wiemy, jak znaczącą i ważną grupą są Silversi, potrafimy też do nich dotrzeć i zaangażować do wspólnych działań. Słuchamy ich, a to daje rezultaty.

*Silver Generation, czyli Srebrna Generacja, to populacja ludzi w wieku 50+. Ze względu na trwające procesy demograficzne, grupa ta z roku na rok stanowi coraz większy korpus konsumentów. Konsumentów, których głos jest jednak słabo słyszalny, a ich potrzeby bagatelizowane i marginalizowane. A to błąd! Polska jest bowiem najszybciej starzejącym się rynkiem w Europie.