Badania i audyt

Miesięczny przychód
członka „emeryckiego” gosp. domowego
to 1630 zł

Przeciętny miesięczny przychód
osoby w 2018 roku
to 1693 zł

Badania

Grupa 50+ to najsłabiej poznana, a jednocześnie najszybciej rosnąca grupa Polaków. Są wśród nich zarówno pracownicy niższego, jak i wyższego szczebla, ludzie zamożni i przeciętnie uposażeni. Jedni z nich chcą pracować i robić karierę, inni doglądają wnuków i poszukują sposobów na realizację w wolontariacie. Są też tacy, którzy chcą podróżować i cieszyć się życiem. Niektórzy jeszcze nie wiedzą, że „w ich wieku” wciąż można bardzo dużo. Często więcej niż kiedy pracowali na pełnych obrotach, wychowując jednocześnie dzieci. I, co bardzo istotne, wszyscy są konsumentami.

Silver Generacja jest w Polsce bardzo silną grupą, która liczy już ponad 13 mln osób. Wrzucanie ich wszystkich do jednego worka ze stereotypową etykietą „seniorzy” jest niczym innym, jak marnotrawieniem potencjału.

Dlatego w firmach wybuchają międzypokoleniowe konflikty, spada wydajność pracy, pracownicy w dojrzałym wieku uciekają do innego pracodawcy lub na emeryturę. Dlatego brakuje fachowców i ekspertów z często unikatową wiedzą i doświadczeniem nie do przecenienia.
.

Dlatego przez wiele firm konsument dojrzały traktowany jest z przymrużeniem oka, choć często dysponuje większym budżetem na wydatki niż wiele innych osób, z grup powszechnie uważanych za bardziej atrakcyjne.

Jak dobrze znacie Państwo odbiorców swoich produktów lub usług? Czy wiecie, kim są? Czy wiecie, co zrobić, by poszerzyć grupę potencjalnie zainteresowanych Państwa produktem lub usługą odbiorców?

My wiele już wiemy, ale – by wiedzieć jeszcze więcej – prowadzimy na bieżąco badania. Ich celem jest poznanie nie tylko prawdziwej prężności i atrakcyjności Silver Generacji, ale też specyfiki poszczególnych jej podgrup.

Dzięki temu wiemy, jak skutecznie komunikować się z Silversami, by lepiej wykorzystać ogrom możliwości płynących z tego dynamicznie rosnącego potencjału odkrywanych dopiero konsumentów, pracowników, wolontariuszy czy po prostu ludzi w wieku 50+.

Przykładowe badania

Badania naukowe i doradztwo w badaniach

Realizujemy badania naukowe wymagające pogłębionej wiedzy metodologicznej i zachowania ścisłych procedur badawczych. Pomożemy wybrać dla Państwa produktu lub usługi odpowiednie metody i techniki badawcze, grupy docelowe i przedmiot badań.

Badania zamkniętych grup pracowniczych

To badania służące najczęściej sprawdzeniu sytuacji w miejscu pracy. W zamkniętych grupach pracowniczych dochodzi często do powstawania i eskalacji sytuacji konfliktowych między starszymi a młodszymi pracownikami. Każda z grup ma swoje racje. Wdrożenie programu naprawczego pozwoli na załagodzenie konfliktów, a przez to – zwiększenie efektywności pracy.

Wywiady fokusowe FGI

Zogniskowany (fokusowy) wywiad grupowy prowadzony przez doświadczonego badacza-moderatora to nieocenione źródło szybkiego zgromadzenia opinii i postaw Państwa Klientów. Metoda ta pozwala również na twórcze dyskusje, starcia poglądów i generowanie tym samym nowych pomysłów.

Wywiad IDI i obserwacje

Indywidualny wywiad pogłębiony prowadzony przez doświadczonego badacza pozwala dotrzeć do postaw, motywacji, preferencji i opinii Państwa Klientów. Jest również nieocenionym źródłem konkretnych informacji zwrotnych, które pomogą Państwu lepiej projektować, promować i sprzedawać produkty czy usługi.

Badania potrzeb

Oferujemy badania i audyt doświadczeń użytkownika (user experience) w zakresie użyteczności (usability) architektury informacji, stron internetowych i aplikacji mobilnych oraz pomiary zaangażowania, lojalności i satysfakcji użytkowników. Badamy również opinie, postawy, motywacje i preferencje.

Wsparcie sprzedaży

Oferujemy badania i audyt doświadczeń użytkownika (user experience) w zakresie użyteczności (usability)architektury informacji, stron internetowych i aplikacji mobilnych, pomiary zaangażowania, lojalności oraz satysfakcji użytkowników. Badamy również opinie, postawy, motywacje i preferencje.

Segmentacja rynku i badanie konkurencyjności

Badania, których celem jest wyodrębnienie poszczególnych grup odbiorców i dopasowanie donich produktów/usług, którymi mogą być zainteresowani. Pozwala to na dobranie odpowiednio dopasowanej do danej grupy strategii marketingowej.

Eye Tracking

Eye-tracker to okulary łączące się z komputerem. Ta metoda badawcza pozwoli nam spojrzeć na Państwa produkty, półki sklepowe, aplikację mobilną lub stronę internetową oczami Klienta. W naszych badaniach wykorzystujemy wysokiej jakości mobilny eye-tracker firmy ASL.

EEG i badania ekspresji mimicznej

EEG, czyli encefalograf, to aparat, który może być wykorzystywany do badań medycznych. Pozwoli nam także zajrzeć w emocje Państwa Klientów. Odczytując naturalny sygnał bioelektryczny skóry głowy, badacz jest bowiem w stanie rozpoznać reakcje emocjonalne i wskazać, jakie odczucia Klient wykazuje mając do czynienia z Waszym produktem, korzystając z Państwa usług, czy patrząc na Wasze reklamy. Badanie to bardzo często jest wykorzystywane do badania ergonomii.