Czy stać nas na brak komunikacji z Silver Generation?
Oferta
Jesteśmy praktykami. Nasze kilkunastoletnie doświadczenie zdobyliśmy pracując m.in. w mediach o zasięgu ogólnopolskim, agencjach kreatywnych i interaktywnych, a także strategicznych spółkach, w których zajmowaliśmy kierownicze stanowiska w działach odpowiedzialnych za komunikację, PR, kształtowanie wizerunku i działania CSR-owe. Prowadziliśmy też własne firmy.
Posiadane przez nas umiejętności i zdobyte w codziennych „bojach” doświadczenie wzbogacamy twardymi danymi i wiedzą, którą poszerzamy w toku licznych badań poszczególnych grup wiekowych, ze szczególnym uwzględnieniem Silver Generation.
Komunikacja i Audyt komunikacyjny
- Poznamy realne potrzeby i oczekiwania grup odbiorców, na których Państwu zależy, ze szczególnym uwzględnieniem Pokolenia 50+, które stanowi 1/3 wszystkich konsumentów.
- Opracujemy jasną i czytelną, ale nieprzegadaną strategię marketingową, spersonalizowaną pod kątem konsumentów 50+ oraz innych, ważnych dla Państwa grup.
- Przeprowadzimy pogłębiony research po to, by stworzyć solidną bazę do wykreowania dedykowanej dla Państwa firmy linii komunikacyjnej.
- Wymyślimy „skrojoną na miarę” koncepcję komunikacji werbalnej i wizualnej, a następnie pomożemy w jej realizacji.
- Wymyślimy „skrojoną na miarę” koncepcję komunikacji werbalnej i wizualnej, a następnie pomożemy w jej realizacji.
- Opracujemy strategię działań promocyjnych i kampanii reklamowych (w tym, medialnych i w social media) trafiających w oczekiwania Silver Generation (lub innych grup docelowych, na których Państwu zależy).
- Podpowiemy, jak poprawić komunikację (m.in. poprzez opracowanie nowych, bardziej zrozumiałych materiałów promocyjnych, ulotek czy opakowań, a także wskazanie najbardziej efektywnych kanałów komunikacji i dobór odpowiednich mediów).
- Zbadamy środowisko pracy w Państwa firmie, po to, by zdefiniować potrzeby i deficyty komunikacyjne (ze szczególnym uwzględnieniem komunikacji pomiędzy poszczególnymi grupami wiekowymi pracowników).
- Opracujemy strategię działań promocyjnych i kampanii reklamowych (w tym, medialnych i w social media) trafiających w oczekiwania Silver Generation (lub innych grup docelowych, na których Państwu zależy).
- Zaproponujemy, jakie działania powinni Państwo podjąć w swojej firmie, by zminimalizować ryzyko wystąpienia sytuacji konfliktowych, do których może dochodzić na tle różnic i braków komunikacyjnych związanych z „konfliktem pokoleń”.
- Opracujemy i przeprowadzimy warsztaty oraz szkolenia z zakresu komunikacji wewnętrznej.
Działania wizerunkowe
- Zaproponujemy i pomożemy w realizacji dopasowanych do profilu Państwa firmy działań z zakresu CSR.Pomożemy w zaprojektowaniu kampanii społecznych dla Państwa firmy, znajdziemy też duże, wartościowe kampanie, w które powinniście się włączyć.
- Wymyślimy „skrojoną na miarę” koncepcję komunikacji werbalnej i wizualnej, a następnie pomożemy w jej realizacji.
- Powiemy, jak należy pracować nad skutecznym „ociepleniem” wizerunku Państwa firmy, wspólnie wymyślimy strategię, w której będziecie czuć się naturalnie.
- Zaproponujemy skuteczne działania z zakresu employer brandingu.
Wsparcie sprzedaży
- Ocenimy potencjał Silver-rynku i tego, w jakim stopniu Państwa firma odpowiada na jego zapotrzebowanie.
- Zainspirujemy Państwa przy tworzeniu nowych, poszukiwanych przez Silver Generation produktów/usług lub dostosowaniu już istniejących produktów/ usług do Pokolenia 50+.
- Ustawimy różnorodne kampanie sprzedażowe i remarketingowe w mediachspołecznościowych:
– kampanie remarketingowe (w oparciu o dane zbierane na stronie www Klienta, docieranie do potencjalnych odbiorców w oparciu o już istniejących) i sprzedażowe (produktowe i konwersyjne) na Facebooku,
– kampanie sprzedażowe na Instagramie,
– pozyskiwanie leadów na LinkedIn.
- Wskażemy luki na rynku i pomożemy w odnalezieniu okazji sprzedażowych.
- Ustawimy kampanie Google Ads.
- Przygotujemy i przeprowadzimy szkolenia z zakresu obsługi klienta oraz sprzedaży skierowanej do klienta 50+
- Opracujemy i przeprowadzimy szkolenia z zakresu komunikacji oraz coachingu dla działów obsługi klienta, sprzedaży i marketingu.
- Stworzymy dokładne raporty na podstawie danych z Facebooka, Sotrendera, czy Brand24.
Social media
- Wypracujemy nowy język komunikacji, dostosowany do konkretnego odbiorcy PR, copywriting i działania w mediach społecznościowych – jesteśmy w stanie napisać właściwie wszystko: posta na Facebooka, Instagrama, Twittera, LinkedIn, TOP10 na każdy temat czy specjalistyczny artykuł na LinkedIn.
- Ustawimy każdą kampanię w mediach społecznościowych:
– na Facebooku: kampanie wizerunkowe/zasięgowe (w tym rozwój profilu, promocja zawartych na nim treści i docieranie z komunikatem do określonych grup docelowych), remarketingowe (działania w oparciu o dane zbierane na stronie www Klienta, docieranie do potencjalnych odbiorców w oparciu o już istniejących) i sprzedażowych (kampanie produktowe i konwersyjne),
– na Instagramie: kampanie wizerunkowe/zasięgowe i sprzedażowe,
– na LinkedIn: kampanie z zakresu employer brandingu, docieranie z informacją o firmie do potencjalnych odbiorców biznesowych, pozyskiwanie leadów.
Content Marketing
- Przygotujemy scenariusze tematycznych materiałów wideo oraz audio/podcastów (a w razie potrzeby pomożemy w nagraniach i post-produkcji), w których poruszane będą istotne z punktu widzenia Państwa firmy tematy, a następnie udostępnimy je na platformach do tego przeznaczonych: YouTube, Spotify, Apple Podcasts itd., w przypadku wideo zadbamy o to, by algorytmy serwisów dobrze je pozycjonowały.
- Stworzymy i poprowadzimy firmowego bloga.
- Zredagujemy specjalistyczny artykuł na podstawie researchu oraz danych otrzymanych od Państwa.
Design
Służymy całym wachlarzem „skrojonych na miarę usług graficznych”, takich jak:
– branding (projektowanie systemów identyfikacji wizualnej i logotypów),
– tworzenie grafik, infografik, animacji oraz reklam (także pod media społecznościowe),
– tworzenie reklam prasowych i internetowych,
– zaprojektowanie brand hero marki (tudzież dedykowanej dla Silver Generation linii),
– projektowanie opakowań,
– przygotowanie prezentacji i ofert,
– tworzenie layoutów pod strony www,
– tworzenie storyboardów do reklam telewizyjnych i internetowych,
– projektowanie i przygotowywanie layoutów informacji prasowych,
– obróbka zdjęć,
– DTP.